[1036] Nowy post: If u Seek Amy


Olga przedstawia "Część III Rozdział IV"

 - Musimy porozmawiać z Jessiem. - Powiedział zaraz a tym bardziej nawiązał teraz do Jessiego. Jason pomyślał przez moment a potem pokręcił głową bo za bardzo nie rozumiał o co mu chodzi.
- Coś ukrywa. On ostatnio zamienia się w Ciebie jeśli chodzi o esemesowanie z kimś. Nie wiem o co chodzi ale chyba coś się dzieje. - Chad w sumie szybko powiedział o co dokładnie chodzi. Jason w sumie teraz tylko wzruszył ramionami.
- A może nic takiego się nie stało? Może się zakochał albo coś. No to jest jego sprawa. - Brunet jednak nie widział w tym nic dziwnego dlatego tak powiedział. Chad pokręcił wtedy przecząco głową a następnie podszedł do swojej szafki nocnej.
- Nie wiem jak Ty ale podejrzewam że coś ukrywa i coś się dzieje. A nie chce zwyczajnie powiedzieć. (...)
- Nelly Brown. - Powtórzyłam zaraz i spojrzałam na jej zdjęcie. Wyglądała tak samo jak ja. Jak ja oraz Margarett. Spojrzałam na dziewczyny a Elizabeth chciała żebym przewijała nadal. Natknęłyśmy się zaraz na jej zdjęcie, z siostrą Chada - Macy. Oparłam się o siedzenie nie wierząc własnym oczom.
- Musiały się znać. - Powiedziała zaraz blondynka a ja pokręciłam głową. Wychowała się w Indiach i tam do dzisiaj jest. Jest inna od nas. I to było najdziwniejsze.
- Chad mi nic nie mówił, że jego siostra była.w Indiach. Nic się nie dowiedziałam od tamtej pory o jego rodzinie. - Powiedziałam w sumie prawdę. Jakoś nigdy nie interesowałam się jego rodzinnym życiem.
- Coś za tym musi się kryć. - Stwierdziła blondynka patrząc na zdjęcie Macy z Nelly. Wzruszyłam ramionami i pokręciłam głową.
- Ale co?

Kategoria: Obyczajowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X