[1108] Nowy post: Historia Michała


Night Hunter przedstawia Wielka siła w zamian za szybkość. Michał vs Erika!

 Wybyliśmy z Centrum i kierowaliśmy się w stronę sali. Po krótkim spacerze dotarliśmy. Otworzyłem drzwi i znowu powitało nas pełne zieleni pole walki jak i sama Erika.
-Witam Cię pretendencie - powiedziała zachowując formalności. - Proszę zajmij miejsce - dodała chichocząc Nie odpowiedziałem nic i z uśmiechem stanąłem naprzeciw niej, sędzia, który tym razem był obecny wygłosił standardową regułkę i udzielił mi pierwszeństwa w wyborze pokemona. Wtedy wiedziałem już kogo wybiorę.
-Glalie sprawdzimy czy nie wypadłeś z formy, ruszaj! - rozkazałem, a on posłusznie zajął miejsce na polu walki z miną godną rozwścieczonego Taurosa

Kategoria: Fanfiction, Pokemon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X