[1162] Nowy post: Bilet do śmierci


Nemi Neko przedstawia Wieszam się, albo się wieszam

 Przecież tam był człowiek i Krasiński, a ja od tak zamieniłam się w Anioła. Nigdy mi się to nie zdarzało. No dobra - w Podziemiu tak, ale nie tu, na Ziemi. Zawsze uchodziłam za osobę zrównoważoną, spokojną i nie dającą ponieść się emocją... Przynajmniej tu, na Ziemi, powtarzajmy się. To wszystko było zbyt skomplikowane, by móc to wyjaśniać teraz, w tej chwili. Najważniejsze było to, jak się z tego wszystkiego wyplątam. Może po prostu ich zabije?
- No wreszcie! - Odwróciłam się gwałtownie, słysząc za swoimi plecami głos Cypriana. W sumie nie powinnam była tego robić, lecz same wypowiedziane przez niego słowa oraz roześmiany głos spowodowały, iż automatycznie zwróciłam oczy w jego kierunku. Zrobiłam to i po raz kolejny zdębiałam.

Kategoria: Fantasy, Romans

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X