[1167] Nowy post: Volatum


Lady In Blue przedstawia 3.3

Wstaje i puszcza mój nadgarstek tylko po to, by zaraz wyciągnąć do mnie rękę. Z jak najbardziej poważnym wyrazem twarzy pyta:
– Gejowska tajemnica?
Nie mogę się powstrzymać – wybucham głośnym śmiechem.
– Ale ja nie jestem lesbijką – odpowiadam wciąż rozbawiona, na co on patrzy na mnie nieprzekonany ze wciąż wyciągniętą ręką, więc wzdycham teatralnie i podaje mu swoją.
– No dobra… gejowska tajemnica – mówię.
Przez chwile ściskamy sobie mocno dłonie, śmiejąc się oboje, po czym w końcu decydujemy się wrócić na ostatnią lekcję.
Ludzi zdecydowanie nie powinno oceniać się po wyglądzie. W środku są znacznie ciekawsi. Skrywają tajemnice, które przez myśl by nam nawet nie przeszły, po pierwszym rzucie oka. A kiedy wydaje nam się, że poznaliśmy ich na wylot, zrzucają kolejną bombę, która sprawia, że widzimy ich w całkiem innym świetle i zastanawiamy się, kim tak naprawdę są i czym jeszcze będą nas w stanie zaskoczyć.

Kategoria: Dramat, Obyczajowe, Psychologiczne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X