[1183] Nowy blog: Five Nights at Freddy's

Autor: Karla Pisarka

Tytuł: Five Nights at Freddy's

Status: Porzucony


{kliknij, aby zobaczyć bloga}
Opis: „Freddy Fazbear Pizza”, wesoła restauracja dla dzieci, z animatronikami - człowiekopodobnymi robotami, którzy zabawiają dzieci swoimi przysmakami, piosenkami i historyjkami, a rodzice myślą, że to personel przebrany za zwierzęta. Jednakże prawda jest inna. Przekonałam się o tym na własnej skórze, jako nowy strażnik nocny. Szybko niewinna i spokojna praca zmieniał się w istny horror. Horror nietypowy, gdyż prześladują mnie właśnie animatroniki. Każdy ma inne uosobienie i każdy inne powody, aby doprowadzić mnie do zawału serca. Najbardziej jednak daje mi się we znaki Foxy - zauroczony we mnie pirat, który jest przy mnie niemalże na każdym kroku i robi wszystko, aby mnie uwieść. To historia, w której poznaję mroczne sekrety tej restauracji, a jeden wybór przesądza o całym moim życiu. Wszystko to jeden, wielki horror!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X