[1205] Nowy post: Zatrute Serca


Thais przedstawia 29

— Layken — powiedział lekko zachrypniętym głosem, również mnie obejmując i przyciągając bliżej siebie. We włosach poczułam jego dłoń, która zawędrowała przez ramię aż do policzka, gładząc go delikatnie kciukiem. Było mi przy nim tak dobrze, że niemal zapomniałam o wszystkich problemach, które mieliśmy do rozwiązania.
Na Merlina, co się ze mną dzieje?
Zakochujesz się, głupia. To się dzieje.
— Co się stało? — spytał James, nie odsuwając mnie od siebie i przerywając moje wewnętrzne rozterki. — Dlaczego mi nie odpisałaś? Ja… Bałem się, że coś…
Nie dokończył, a jego palce mocniej zacisnęły się na mojej talii. Po krótkiej chwili w końcu odsunęliśmy się na większą odległość, ale nadal trzymał mnie za łokieć. Patrzyłam w przestrzeń między nami i dopiero po chwili podniosłam na niego wzrok.
— Muszę ci coś powiedzieć.

Kategoria: Fanfiction, Harry Potter

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X