[1272] Nowy post: Nigrum Cor: W pogoni za historią


Kuroneko przedstawia Proelium II

 Dopiąłem zatrzask kolczyka i uśmiechnąłem się do własnego odbicia w lustrze. Powoli przyzwyczajałem się już do wymuszonego na mnie przez Janette i mniszki wyglądu. Sięgnąłem po grzebień i rozdzieliłem wąskie pasmo włosów nad uchem od reszty, po czym zaplotłem białą gumką wysoki kucyk i pociągnąłem część włosówko góry tak, by podnieść wizualnie fryzurę. Pozostawione luzem pasemka i grzywkę przeczesałem jeszcze raz i wyszedłem z łazienki. Doprawdy, żebym musiał o wschodzie słońca latać w zwierzęcej formie przez pół Tokio tylko dlatego, że mojemu kochankowi nie chciało się czekać, aż ubiorę coś i niemal uprowadził mnie do siebie półnagiego… Każdego innego mężczyznę chyba bym zabił, ale w wykonaniu Soujirou miało to pewien, trochę masochistyczny, urok i obecnie budziło we mnie jedynie mieszankę śmiechu i rozczulenia. A zmuszony do podróży do własnej szafy, mogłem przy okazji zabrać z pokoju trochę suszu na śniadanie i wskoczyć do sklepu po drodze. Usłyszałem w kuchni bulgotanie cieczy w garnku, dlatego też wyszedłem z łazienki i skręciłem ogień na kuchence. Wsunąłem koniec łyżki, żeby nabrać gęstej, mahoniowej mazi i polizałem ją, sprawdzając smak. Jak na mój gust była aż za słodka, ale wiedziałem, że Soujirou zdecydowanie był amatorem dolce vita w kuchni.

Kategoria: Yaoi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X