[1306] Nowy post: Po prostu Em


Emma przedstawia "Rozdział 19 "

Czułam jakiś chemiczny zapach, opuszkami palców mogłam dotykać miękki materiał, na którym leżało moje ciało. Tylko głowa zdawała się eksplodować za kilka sekund. Czułam się jak po mocnej imprezie, nie mogłam sobie przypomnieć wczorajszego dnia. Postanowiłam wyrwać się z letargu. Otworzyłam oczy i po kilku sekundach oswajania się z otoczeniem zobaczyłam panie w białych fartuszkach krzątające się po sali. Sama leżałam w białym łóżku, a na moim brzuchu spoczywała czyjaś głowa. Czarne włosy kontrastowały z jasną pościelą. Podniosłam się lekko ku górze budząc jegomościa i odczuwając przeszywający ból w prawej nodze.
- Gdzie ja jestem? - wybełkotałam

Kategoria: Fantasy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X