[1317] Nowy post: Suffer


Edi przedstawia 3. Maybe not brave enought to try?

Idąc, znów zobaczyłam oczami wspomnień tego gościa. Gdy tylko na niego wpadłam, uderzył mnie smród alkoholu i potu. Facet wyglądał na ćpuna i dosyć niezrównoważonego freaka.
Ale... jakby tak nie śmierdział... Był nawet przystojny.
Miał naprawdę męskie rysy twarzy, co w dzisiejszym świecie zdarza sie nieczęsto. Chłopaki wyglądają jak bardzo męskie dziewczyny i są zbyt tchórzliwi aby zdecydować się jakąkolwiek poderwać.
I chyba dlatego właśnie nie mam chłopaka. Bo żaden nie jest dla mnie odpowiedni.
Postanowiłam odrzucić te myśli, bo zawsze wprowadzają mnie w dziwny stan. Niby nie pragnę miłości i książkowych romansów, ale gdy już sie w to zagłębie, to przychodzi moment, kiedy zaczynam sie zastanawiać.

Kategoria: Młodzieżowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X