[1745] Nowy post: Historia Michała


Night Hunter przedstawia Rozdział 81 - Nie jestem ze stali

jeszcze będziesz się nad sobą użalać!!?? - krzyknął nieoczekiwanie Dave w stronę Michała.
-Co...? - odwrócił się w jego stronę z poważną miną.
-Za każdym razem musisz się tak dąsać!? - kontynuował krzyki, a w jego oczach można było dostrzec zdecydowanie.
-... W końcu rozstałem się z jednym ze swoich podopiecznych których traktuje jak rodzinę, powinieneś to rozumieć... - zarzucił Michał.
-Nie zasłaniaj się czymś takim, baba z ciebie? Myślałem, że jesteś silny! - odparł Dave coraz bardziej prowokując przyjaciela.
-Dave, przecież minął ledwo jeden dzień! - wytknęła Amelia.
-Ty się nie wtrącaj! - zakazał.
-Co ty tak nagle...!? - oburzyła się.
-Pożegnania często tak na mnie działają mimo, że może nie są tymi ostatnimi, nie jestem ze stali... - wytłumaczył Michał.
-I zamierzasz tak robić za każdym razem, cieniasie!!??
Na twarzy Michała pojawił się nagle złowrogi grymas, który nie znaczył z zasady nic dobrego.

Kategoria: Fanfiction, Pokemon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X