[1766] Nowy post: Biały Lotos


Mari Kim przedstawia Rozdział 6.2 Decyzja

– W wieku dorastania odkryłem, że mam w sobie niezwykłe moce. Rozwijałem je i dzięki nim mogłem zemścić się na gwałcicielach i reszty mieszkańców. Potem zniknąłem, nie zostawiając za sobą żadnych śladów. Wyjechałem za granicę. Tu znalazłem ludzi, którzy są podobni do mnie i do ciebie. Ludzi, którzy również przeżyli swoje tragedie wyrządzone przez innych. Co więcej oni też posiadają nadnaturalne zdolności, dzięki czemu mogli zadbać o siebie. Trzymaliśmy się razem, nawzajem sobie pomagając, rozwijając swoje umiejętności. A gdy trzeba było ratowaliśmy tych słabszych przed cierpieniem, ale wiemy, że nie możemy liczyć na zwykłych ludzi. Oni nic nie rozumieją i tylko krzywdzą innych.

Kategoria:  High Fantasy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X