[1769] Nowy post: Dark And Light Inspirations


Hebe Agotho i Julia Ziemba przedstawiają Rozdział 30

- Nienawidzę tej celi. Nienawidzę tych krat. Nienawidzę Ludwika. Nienawidzę tego szczura...
- Zamknij się. - Donośny głos przerwał moją litanie.
- A i nienawidzę mojego współtowarzysza niedoli.
Zerknęłam sceptycznie na tego starucha. Co tam, że ma dopiero 20 lat, jest mega przystojny i właściwie wygląda jak Adonis.
- Miło mi to słyszeć. - Prychnął. - Ja też się nie cieszę z tego, że muszę tutaj z tobą siedzieć.
- W ogóle jak ty się nazywasz? - Burknęłam.
- Bożydar Czarniecki.
- Bożydar? Skąd wziąłeś takie imię? - Zaśmiałam się.
- Z Polski. - Warknął. - A panienka raczy się przedstawić?
- Celina Holmes, jeśli musisz wiedzieć.
- Nie muszę, ale tego wymagają zasady dobrego wychowania. Którego ty... - zmierzył mnie wzrokiem. - Nie masz.
Przewróciłam oczami i wbiłam wzrok w ścianę.
- Opowiedzieć ci jak się tu znalazłam?
- Nie.
- To ci opowiem...

Kategoria: Przygodowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X