[1492] Nowy blog: Mrok Weiry

Autor: Sza - ma - nka

Tytuł: Mrok Weiry

Status: Trwające


{kliknij, aby zobaczyć bloga}
Opis:   Ona cienia nie miała. Jego cień miał kolce.
Nazywam się Weira - to moja tożsamość. Odkąd sięgam pamięcią szkolę się na wojowniczkę. Jestem w tym dobra. Nie znoszę dotyku, do wszystkiego podchodzę logicznie. Choć nie wiem, czemu walczymy z Kolcami.
Nigdy nie opuszczałam miejsca mojego zamieszkania. Słyszałam czasem o Świecie, że nie jest taki jak mój - jedzenie nie jest mdłe, nie wszystko rozbija się o walkę. Zatem są plusy i minusy - plus to żywność, minus... Czy można żyć i nie szkolić się w walce? Nikt nie wie kiedy, ale kiedyś uda nam się zwalczyć Kolce. To najgorsze, co stąpa po ziemi. My mamy moc Mroku, oni swoją zwierzęcość i miecze ze światła. Jesteśmy stworzeni, by się zabijać.
A ja nie mam duszy. Tak podobno jest. I jeden z Kolców też jej nie ma... Czy nasza wojna w ogóle ma sens?

Wejdź i poznaj opowieść, która może rozgrywać się tuż obok nas, a my o tym nie wiemy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X