[1871] Nowy post: Mam cię w snach


CharlieBrown przedstawia  Rozdział 6

Gościu, czego ty chcesz? - podchodzi Kuba i odsuwa mnie lekko, jakby chciał mnie obronić.
- Chciałem sprawdzić, czy się nie mylę. Miałem rację. Leci na pierwszego lepszego, który się nią zainteresuje, a jak jej coś nie spasuje, to ich olewa - pluje do mnie takim jadem, że aż zaczynam się bać. - O seks tu chodzi. Póki dobry, to z nim jest - śmieje mi się w twarz.
- Odpierdol się od Aurelii, dobrze ci radzę - mówi już wściekły Kuba.
- A ja Tobie radzę uważać na nią - pokazuje na mnie. - Chyba, że już cię owinęła wokół palca.
- Ty lepszy nie jestem - podnosi się Ania. - Ile już dziewczyn miałeś, bo były ładne, a jak się nimi znudziłeś, to leciałeś do następnych? - podchodzi szybko. - Ty lepiej uważaj, bo przyczepiłeś się do nieodpowiedniej osoby.
- Ale ja nie jestem dziwką - wykrzyczał do niej, a ja aż się zatrzęsłam. - Tak, Aurelia - zwraca się do mnie. - Jesteś dziwką.
Widząc Kubę, który szykował się do porządnego przylania Krisowi, powstrzymałam go jednym ruchem ręki. Podeszłam do byłego ze stoickim spokojem, spojrzałam mu w oczy i postanowiłam powiedzieć:
- Twoja szczerość mnie urzekła - uśmiechnęłam się nieszczerze. - Skoro już mamy godzinę prawdy pozwól, że ja też coś powiem.

Kategoria: Fantasy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X