[1978] Nowy post: Rock Penetrowany Pędzlem


Kunoichi przedstawia Tajemnic Rena ciąg dalszy, czyli kim jest Tyler? Szalejące libido, lody i balet

– Tyler, skąd to masz? – spytał zachrypniętym głosem, a ja też zerknąłem na zdjęcie.
– Nieważne – powiedział Tyler i zabrał laptopa. – Może jednak jeszcze trochę zostaniecie?
– Znasz mojego ojca? – spytał Ren, a mnie zatkało.
– Co? – Tyler zamrugał i chyba po raz pierwszy się zmieszał.
– Na zdjęciu.
– Ale o co ci chodzi? – spytał nieprzyjemnym tonem, a ja poczułem niepokój.
– Ten mężczyzna to mój ojciec. Na tym zdjęciu. Nie wiedziałem, że się znacie.
– Co ty gadasz? Jaki ojciec? To jest... no nie wierzę. – Wstał i zaczął chodzić nerwowo po pokoju.
O kurwa. Czyżby... Tyler coś tego z ojcem Rena? Chyba żartują. Ale przecież tata Rena jest stary.
– Tyler, o co chodzi? – spytał Ren, ale ten wziął fajki i poszedł na balkon.
Chyba jednak miałem rację. Prawdę mówiąc, byłem w szoku. Ren chyba też będzie, jak skojarzy fakty.
– Powiesz, co się dzieje? – spytał, gdy też wyszliśmy na balkon.
– To jest zbyt chore. – Tyler zaśmiał się sarkastycznie i zapalił kolejnego papierosa.
Nie wątpię.
– Nie bardzo cię rozumiem. Nie wiedziałem, że ojciec lubi balet – powiedział Ren, a Tyler spojrzał na niego przygaszonym wzrokiem.
– No, bardzo. To mój ojciec – powiedział, a mnie znowu zatkało.
Rena też.
– Że co? – spytał i zaciągnął się nerwowo dymem. – Ojciec? Co ty pieprzysz? Jaki ojciec?
– Prawie nie obcujemy, on ma przecież normalną rodzinę. Fajnie, nie?
– Poczekaj. – Ren pomasował skronie, a ja zapaliłem papierosa. – Chcesz mi powiedzieć, że mój ojciec ma nieślubnego syna, a ja nic o tym nie wiedziałem?
– Dokładnie to chcę ci powiedzieć. Jestem raczej zszokowany, że właśnie uprawiałem seks z bratem.

Kategoria:  Yaoi, Obyczajowe, Romans, Erotyka, LGBT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X