[1657] Nowy blog: fuckingtriangle

Autor: AlessiaBonn

Tytuł: fuckingtriangle

Status: Trwające


{kliknij, aby zobaczyć bloga}
Opis:   Olivia jest młodą dziewczyną, która przeprowadza się na drugi koniec stanów, bo chce się "usamodzielnić". Prawda jest jednak taka, że ucieka ona przed pieprzonym trójkątem, w jaki weszła nie do końca zdając sobie z tego sprawę. W nowym miejscu spotyka Justina, który jak się później okaże będzie jej przyszłym szefem. Czy w nowym miejscu odzyska spokój? Czy ponownie będzie musiała zadecydować czy wybrać sercem czy rozumem?
*fragment opowiadania:
– Olivia ja naprawdę chciałbym ci pomóc. Jeśli masz jakieś problemy postaraj mi się zaufać, a ja pomogę je rozwiązać.
- Nie mam żadnych problemów, a ty jesteś moim szefem, a nie przyjacielem do pocieszania. –odparła sucho i wiecie co? Zabolało.
- Nie mogę być jednym i drugim? – zapytałem z nadzieją.
- Oczywiście, że nie. Nie mam zamiaru zwierzać się swojemu szefowi z tego co mi doskwiera, albo cieszy. Jesteśmy tylko szefem i sekretarką, nie zapominaj o tym Justin. Nic nas nie łączy i nie będzie łączyło. Jestem tylko twoją pracownicą, a ty mi płacisz.
- Czyli gdybym ci nie płacił wcale nie spędzałabyś ze mną czasu, tak? To chciałaś mi dosadnie przekazać?
- Właśnie tak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X