[2154] Nowy post: Steven Patrick Morrissey - fanfiction


Ann Flo  przedstawia ROZDZIAŁ II - AMBITIOUS OUTSIDERS

Na dworze zapadał zmrok. Wilgoć w powietrzu zwiastowała deszcz. Zamiast iść do domu, skryłem się za drzewem, jak zwykły zboczeniec, i obserwowałem Annie. Stała w otoczeniu koleżanek. Chichotała. Opowiadała coś z ożywieniem. Potem grupka ludzi zasłoniła mi na nią widok. Kiedy odeszli, Annie była sama, zagryzła wargi i założyła ręce, jakby osłaniała się od zimna, a z jej oczu emanowała totalna rozpacz. Czy naprawdę inni tego nie widzieli? Czy tak, jak ja przedtem, nabrali się na tę otoczkę, co dookoła siebie roztaczała? Naprawdę skutecznie nabierała wszystkich. Annie ruszyła powolnym krokiem. Pospieszyłem za nią. Padały na nas pierwsze krople deszczu, zimne i wielkie. Po chwili byliśmy kompletnie przemoczeni.
Annie chyba to nie obchodziło. Nie przyspieszała, zachowywała się obojętnie. A ja wierzyłem, że zachowując odległość kilku kroków, pozostanę nieodkryty. Ale pomyliłem się. W pewnym momencie, przy przystanku, na który pewnie szła, zatrzymała się i spojrzała za siebie. Chociaż byłem gotowy do ucieczki, nie zrobiłem nic, po prostu nic. Dość długo staliśmy tak, ociekający deszczem, i patrzyliśmy na siebie wzajemnie. Annie nie była zaskoczona, jedynie zdenerwowana. Niemalże zabijając mnie wzrokiem, spytała:
− Czego chcesz?
− Cóż... chcę, żebyśmy byli przyjaciółmi, opowiadali sobie o swoich sekretach i spotykali się po szkole.

Kategoria: Dramat, Fanfiction, Steven Patrick Morrissey

1 komentarz:

  1. Super super!!!!! Będę wpadać częściej :) zapraszam do mnie https://mojswiatavon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

© Mrs Black | WS X X X