[2442] Nowy post: Naznaczona Śmiercią


Niepowtarzalna  przedstawia III. Upadam, bo moje serce przestało bić.

- Kazał mi uklęknąć i błagać o litość, a ja odmówiłam. Nie mogłam płaszczyć się przed kimś kto zamordował tylu niewinnych ludzi, moich przyjaciół. W myślach modliłam się do Anioła żeby pomoc z Clave przybyła szybciej. Aros Mongerstern uśmiechnął się do mnie, a następnie jego ostrze przeszyło moją pierś dokładnie w tym miejscu.
W końcu podnoszę wzrok i przesuwam nim po twarzach zebranych. Widzę jak Samanta płacze. John gdzieś zniknął. Odsuwam bluzkę ukazując runę, której obecność nie dziwi tylko Chrisa.
- Nie wiem w jaki sposób ona się tutaj znalazła, bo ja na końcu tej historii upadam gdy moje serce przestaje bić.

Kategoria: Młodzieżowe, Dark, Fantasy, Fanfiction, Dary Anioła, Diabelskie Maszyny, Dylan O'Brien, Lily Collins, Shadowhunters

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X