[1820] Nowy blog: Elephant love

Autor: : Aleksandra Grace

Tytuł: Elephant love

Status: Trwające


{kliknij, aby zobaczyć bloga}
Opis:   Niezwykła przygoda, różne stwory i mityczne miejsca, krainy. Śmiertelne niebezpieczeństwo. Czy jest czas na uczenie się o ważnych wartościach: przyjaźni, obowiązku i... miłości? Co jest godne poświęcenia, co jest warte utraty własnego szczęścia?
Czy wszyscy szaleńcy, są nimi w rzeczywistości? Co jeśli człowiek desperacko krzyczący, że widział wampira, lub strzygę, naprawdę ją widział? Mi się udało. Zostałem Dyplomatą. Na co dzień obcuję z wróżkami, elfami, banshee i innymi takimi. Nie jestem szaleńcem. Ratuję świat, który stoi na krawędzi wojny, mogącej zaowocować zagładą istot nadnaturalnych. Jako Dyplomata, mam temu zapobiec. Pytanie: czy ja tego chcę...?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X