[2517] Nowy post: Born to be yours


SweetBee przedstawia Rozdział 16

— Muszę lecieć — powiedziałam i odwróciłam się w stronę schodów. Nie zaszłam daleko, bo ramiona Artura owinęły się wokół mojego pasa. Byłam uwięziona w uścisku, a chłopak trącał mnie nosem w szyje. Zachichotałam cicho i poddałam się, czekając.
— Podwieźć cię na warsztaty po zajęciach? — wymruczał mi do ucha.
— Startujesz na dżentelmena roku? — spytałam zadowolona z propozycji.
— Raczej na chłopaka roku, ale dżentelmen też obleci — powiedział cicho. Zamarłam. Czy w ten sposób sugerował, że chce, żebym została jego dziewczyną, czy moja wewnętrzna Grażyna wszystko nadinterpretuje?
Odwróciłam się przodem do niego, by ocenić jego minę. Cóż, nie wyglądało, jakby żartował. Patrzyliśmy na siebie w ciszy. Niezręcznie długo zajęło mi wydukanie odpowiedzi.
— Czyli przydałoby się, abym wzięła udział w konkursie na dziewczynę roku? — uśmiechnęłam się niepewnie. Jego oczy rozbłysły, a na twarzy pojawił się bezczelny uśmieszek.
— Nie ma presji — powiedział z zabawną miną, która świadczyła o tym, że właśnie tego po mnie oczekiwał.

Kategoria: Romans, Młodzieżowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X