[2534] Nowy post: Szczypta magii


Natalia Iubaris, Iara Majere przedstawia Rozdział XXI. Propozycja nie do odrzucenia

- Davidzie, zrozum, to nie wyglądałoby tak, jak ci się wydaje. Powiedzmy, że ludzie by ci uwierzyli. Co wtedy? Każdy chciałby mnie dostać na własność lub dowiedzieć się, gdzie mieszkają inne czarownice. Stałybyśmy się przedmiotami w rękach tych najsilniejszych, najbogatszych, którzy chcieliby nas użyć do własnych celów. Musisz dokonać wyboru. - Spojrzała na niego uważnie. - Albo ja, albo sława. Jeśli chcesz mieć mnie za przyjaciółkę, musisz pomyśleć, co będzie dla mnie najlepsze.
- Ależ oczywiście, że chcę – zapewnił Hamilton. - I właśnie o to chodzi. To będzie dla ciebie najlepsze. Co może być lepszego od życia w dostatku i bezpieczeństwie? Nie musisz się martwić innymi ludźmi, jeśli będziesz dla mnie pracować, będziesz absolutnie bezpieczna. Masz moje słowo. W tym świecie pieniądze załatwią wszystko. Spojrzała na niego ze smutkiem i pokręciła głową.
- Nie wszystko. Nie kupisz miłości ani prawdziwej przyjaźni.

Kategoria: Fantastyka, Fantasy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X