[2669] Nowy post: Istniejemy póki ktoś o nas pamięta, Meadowes and Black


Adaline przedstawia Rozdział 54 „Zapisane w pamięci”

–– Wiele –– odpowiedziała i wzruszyła ramionami. –– Zabroniłeś Stworkowi ze mną rozmawiać? –– Spojrzała na mnie, a ja otworzyłem buzię po to, by za chwilę ją zamknąć. Skąd…?
–– Możliwe, że tak zrobiłem –– odpowiedziałem po chwili zagadkowo, a brązowowłosa wywróciła oczami.
–– Idiota –– skomentowała. Podszedłem do niej wolnym krokiem i stanąłem naprzeciwko. Brązowowłosa wpatrywała mi się w oczy, a ja chłonąłem jej widok i czułem to magnetyczne przyciąganie. –– Przyszedłeś po mnie. –– Rzuciła mi się na szyję, a ja automatycznie uniosłem ją ku górze i uśmiechnąłem się, szczęśliwy. –– Ryzykowałeś życiem, a mimo to byłeś tam.

Kategoria: Fanfiction/Harry Potter/Czasy Huncwotów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X