[1254] Nowy post: Daughter of the Frozen Forest


Justyna Weronika przedstawia Rozdział 3

 Czujesz ten słodki smak władzy, dziecino? Tę nutę dominacji? Od dziś ja decyduję o ich losie. Moje słowo - rzecz dla nich święta. Nie mogę znowu zawieźć Andegawena, jest cierpliwi, lecz do czasu, jak każdy. Wjechałam do miasta, wraz za mną orszak stworzony ze straży. Sama elita naszej armii, osoby, które nie zawodzą, o ile takie osoby istnieją. Lud patrzył na mnie z przerażeniem, a zarazem podziwem w oczach. Za pewne niektórzy z nich chcieliby znaleźć się na moim miejscu. To jednak nie dla nich. Trafne były te słowa, zasłyszane przeze mnie u jakiegoś mędrca z pewnością, iż szacunek można zdobyć na dwa sposoby - ludzie się ciebie boją, dlatego cię szanują lub szanują cię, gdyż cię podziwiają. Męstwo, siłę ducha, charakter. Myślę, że wybiorę pierwszą opcję. Niech się mnie boją! To najprostsza metoda.

Kategoria: Fantasy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X