[1445] Nowy blog: Piekielny hotel Vince'a McMahona

Autor: WWEWariats

Tytuł: Piekielny hotel Vince'a McMahona

Status: Trwające


{kliknij, aby zobaczyć bloga}
Opis:  Piekielny hotel Vince'a McMahona, miał być tylko eksperymentem i chwytem na zwabienie większej ilości fanów WWE. Miał to być test dla młodych ludzi, którzy samym istnieniem tworzyli intrygi. Kobiety miały kusić, a mężczyźni mieli im upadać do stóp. Jednak świat WWE rządzi się swoimi prawami i tutaj istnieje tylko prawo dżungli- tylko najsilniejsi przeżyją WIELKĄ KATASTROFĘ. Młodzi ludzie lubią eksportować i tego Vince McMahon nie mógł im tego zabronić. Na jednym z pięter ktoś zaczął zabawiać i nie miejmy tu na myśli zniewalającej Kelly Kelly. Kilka pięter wyżej nieco szalony Enzo spodziewa się dziecka, którego ojcem na pewno nie zostanie kobieta... ani mężczyzna oczywiście. Na pierwszym piętrze w naszym wspaniałym hotelu mieszkają wspaniałe osobistości, które cóż... lubią eksperymentować ze swoim ciałem (nie chcę wymieniać dokładnie kto, ponieważ ten człowiek uważa się za boga seksu ekhemZigglerekhem). W czeluściach naszej piwnicy trwają zacięte walki o władanie internetem, które często kończą się interwencją FBI, bo policja to za mało. A ja? Ja jestem Chris Jericho, jestem tutaj recepcjonistą, który zna każdy sekret. Jesteś chętny na spędzenie nocy w naszym piekielnym hotelu?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X