[1827] Nowy post: Ciśnij, Daiki!


Mora przedstawia Rozdział 17 - Dzień 58

— Jak opisać się w trzech słowach? — zapytał w pewnym momencie.
Uchyliłem powiekę, lecz zamiast na niego, spojrzałem na Imaizumi. Pochylała się w kierunku komputera i pośpiesznie wybierała kolejną piosenkę. — Jakość waszych rozmów jest aż tak chujowa? — rzuciłem.
Poduszka z impetem wylądowała na mojej twarzy. Mocny zapach szamponu podrażnił mój nos. Spała na niej?
— Nie — oburzył się Yosuke. — Dostałem takie pytanie.
— Napisz prawdę — zaproponowałem. — Że jesteś głupim, irytującym gadułą.
Imaizumi zaśmiała się cicho. Jej rechot sprawiał, że łóżko podskakiwało lekko. Zaraz potem dołączył do niej Yosuke.
— To mogłoby być zabawne — rzekł niemalże szeptem.
— Bo? — Cholera jasna, denerwowali mnie tego wieczoru jak nigdy.
— Ona myśli, że rozmawia z tobą — wtrąciła Minako. — Tak jakby właśnie sobie ubliżyłeś.

Kategoria: Fanfiction, Kuroko no Basuke, Romans

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X