[1837] Nowy post: Jestem zawsze przy tobie


Wiecznie Szepczący przedstawia 1. Ray

- Cześć! Co to za krzyki?!- Do pokoju wszedł Liam. Od razu, gdy o zobaczyłem, rzuciłem nóż na łóżko i podbiegłem do mojego chłopaka, wtulając się w niego.
- Brakowało mi ciebie.- Wyszeptałem mu wprost do ucha.
- Też tęskniłem.
Nie widziałem Liam od początku wakacji. Nie mieliśmy ze sobą kontaktu. Wiedziałem tylko tyle, że wyjechał do rodziny, która mieszka, gdzieś obok Walnut Creek.
- Lucas?- Gdy spojrzał na chłopaka, stojącego przed drzwiami łazienki, zrobił dziwną minę.
- Liam- odpowiedział tamten.
- Zaraz. To wy się znacie?- Zapytałem, zbity z tropu.
Susan też nie wiedziała, co się dzieje. Trzymała nóż, wyciągnięty w stronę Lucasa, gotowa, żeby w każdej chwili zadać cios.
- Mięliśmy nie mieszać się w ich życie. To tylko praca. Mięliśmy ich chronić!- Powiedział Lucas.- A ty co robisz? Jesteś jego chłopakiem?!
- To nie jest twoja sprawa.- Liam się wkurzył. Spojrzał na mnie, a potem znowu wrócił wzrokiem na chłopaka.- To mój brat.

Kategoria: Fantasy, Science Fiction, Młodzieżowe, Romans

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X