[1964] Nowy post: No Way Out


Edi przedstawia  22. Forget her

Odmówiłem po namyśle. Postanowiłem zostać w domu i dalej zadręczać się myślami o Diane. Dopiję piwo, odrobię lekcje i zasnę w swoim łóżku... W końcu, bo dziś znów spałem na kanapie. Gdy wchodzę do domu po pracy, zawsze padam na kanapę. Bez prysznica, bez ściągania ciuchów.
Odłożyłem telefon, upiłem natępny łyk piwa i wróciłem do oglądania programu. Był głupi. Szczerze, nie lubię talk show. Są, według mnie sztuczne. Ale skacząc po kanałach natrafiałem albo na filmy, których nie chciałem oglądać od środka albo serwisy informacyjne.
Telefon zadzwonił. Westchnąłem ciężko, wiedząc już kto dzwoni. Natręt, tak pomyślałem wtedy o Bradleyu.
- Co tu kurwa odpierdalasz? - zapytał swoim wnerwionym tonem głosu. Nie dało się ukryć, że jest w pubie. Słychać było typowy dla tych miejsc gwar.
- No co... - mruknąłem - Nie mam ochoty nigdzie iść, po prostu.
- A mnie to gówno obchodzi. Jesteś u Conolly'ego za 10 minut! Rusz tyłek!

Kategoria: Młodzieżowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X