[1559] Nowy blog: Zagubiona Historia

Autor: CanisPL

Tytuł: Zagubiona Historia

Status: Trwające


{kliknij, aby zobaczyć bloga}
Opis:   Konsekwencje cofnięcia się w czasie o dwadzieścia lat ciągną się za mną aż do dzisiaj. Teraz, pisząc właśnie na starej kartce, staram się pozbyć przeszłości z mojej głowy.
Nigdy tak naprawdę nie sądziłam, że to będzie możliwe, aby zaprzyjaźnić się z tak dalekimi, a jednocześnie znajomymi mi ludźmi. James Potter i Syriusz Black pokazali mi, że wszystko jest możliwe, o ile się tego chce. Dlatego, stosując się do ich rad, próbuję przeć naprzód, nie oglądając się w tył. Próbuję zapomnieć o tym, co było kiedyś, choć wiem, że to niemożliwe.
Pewien etap mojej podróży skończy się, kiedy wyrzucę tę cholerną kartkę w ogień. Może dzięki temu będę w stanie powiedzieć "happy end". Jedno jednak mogę zapewnić – ta historia nie miała prawa zakończyć się szczęśliwie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X