[2222] Nowy post: Shadows Of Love


Forsaken przedstawia Cień II — Ofiara

— No, to jedyne, co nam pozostało, to obejrzeć zwłoki. — Lider odszedł na chwilę, by porozmawiać z jednym z techników. Kiedy upewnił się, że ci zakończyli już swoją pracę, kiwnął na nas ręką, byśmy podeszli. Ciało zakryto uprzednio białym materiałem.
— Od razu mówię, że to może być mało przyjemny widok. Zwłaszcza jeśli znasz ofiarę — zwrócił się w moją stronę. Przykucnęłam przy zwłokach.
— Zdaję sobie z tego sprawę. — Ile osób pochodzących z sierocińca akurat mogło przebywać w Jump City, by morderca mógł się ich pozbyć? Ta sprawa różniła się dosyć mocno od poprzednich i w sumie nawet nie mieliśmy pewności, czy zrobiła to ta sama osoba.
Mój mózg chyba próbował przekonać sam siebie, że wszyscy wokół się mylą i to nie mógł być nasz zabójca.
Robin wolną ręką ściągnął z ofiary materiał, a ja krzyknęłam. Odskoczyłam do tyłu, zakrywając usta dłonią. O mało nie wpadłam do dołu.
— Ale jak? — pisnęłam zszokowana. — Co ona tu robi? To niemożliwe! Jak...?

Kategoria: Fanfiction, DC Comics

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X