[2401] Nowy post: Istniejemy póki ktoś o nas pamięta - Meadowes and Black


Adaline przedstawia Rozdział 30 "Pamiętasz tamto lato?"

– Gdzie byłaś? – mruknął kładąc swoją dłoń na mojej talii i przybliży mnie do siebie tak, bym czuła jego zapach.
– Ja… – zacięłam się nie wiedząc co odpowiedzieć, jednak wiedziałam, że musimy przestać się okłamywać.–– Regulus tu był – powiedziałam i dostrzegam jak rysy twarzy starszego Blacka tężeją. – Wyglądał okropnie, Syriuszu. Ledwo udało mi się go odratować, choć i tak myślę, że nie zrobiłam tego dobrze… – dopowiedziałam.
– Porozmawiam z nim – odparł lakonicznie, a ja wiedziałam, że jest zły. Zły, zazdrosny i bolało go to, że mam taki zażyły kontakt z jego bratem.
Jednak mimo to w jakiś sposób… akceptował to, mimo że sam nie chciał się do tego przyznać.
– Chciałabym, by się u nas zatrzymał. Na jakiś czas.

Kategoria: Fanfiction, Harry Potter

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X