[2446] Nowy post: Istniejemy póki ktoś o nas pamięta - Meadowes and Black


Adaline przedstawia Rozdział 32 "Nie odpuszczaj"

W tym samym momencie usłyszałam, jak drzwi łazienki otwierają się, a w nich stoi nie kto inny jak sam Black.
–– Mogę? –– zapytał, a jego szare oczy wywiercały we mnie dziurę. Kiwnęłam głową, nie spuszczając wzroku z czarnowłosego, a po chwili obserwowałam, jak zdejmuje z siebie całe odzienie. Ten nagi mężczyzna zawsze robił na mnie piorunujące wrażenie. Syriusz wszedł po drugiej strony wanny, podnosząc moje nogi i przyglądał mi się zacięcie. Nie uciekałam spojrzeniem, milcząc i pochłaniając go wzrokiem.
–– Przepraszam –– powiedziałam automatycznie, zaczynając naszą rozmowę.
–– To ja powinienem cię przeprosić –– zauważył.
–– Kocham cię –– wyszeptałam, czując jak oczy mnie pieką. Ostatnio często zdarzało mi się płakać.
–– Ja ciebie bardziej. –– Uśmiechnął się, a ja nie myśląc długo, przybliżyłam się do czarnowłosego i złożyłam na jego wargach mokry pocałunek. Mężczyzna złapał mnie w tali i jeszcze bardziej przybliżył do siebie, tak, że czułam wszystkie mankamenty jego ciała. Zadrżałam z przyjemności i pozwoliłam, by jego dłonie dotykały każdego skrawka mojej skóry.
Mimo to rozmowa nadal wisiała w powietrzu.
A kocham cię to nie wszystko.

Kategoria: Fanfiction, Harry Potter

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X