[2447] Nowy post: Rock Penetrowany Pędzlem


Kunoichi przedstawia  Kusząca propozycja

Więc jednak o to chodziło. Wciąż nie mogłem mu do końca zaufać.
A potem zamarłem, bo poczułem, jak kładzie mi dłoń na udzie.
– Słyszałem, że lubisz fajne imprezy – powiedział prawie szeptem, a ja drgnąłem i spiąłem się.
Wiedział?
– Jakie imprezy?
– Klimatyczne – mruknął i znowu spojrzał mi w oczy.
– To znaczy?
– Spokojnie, ja też lubię. Myślę, że to całkiem ciekawy temat.
– Zabierz rękę – powiedziałem spokojnym tonem.
– Ojciec nie będzie zachwycony – mruknął, a ja poczułem, jak masuje moje udo, a następnie kieruje dłoń do krocza.
Serce zabiło szybciej i oblał mnie zimny pot.
– On nie lubi skandali, przecież wiesz – ciągnął dalej, rozkoszując się tym, co robi.
– Zabierz rękę – powtórzyłem i spojrzałem mu w oczy.
Może i byłem zszokowany i zmieszany, ale nie dam się zastraszyć. Wiedziałem już, że niezłe z niego ziółko, i cieszyłem się, że zaufałem intuicji. – Przemyśl to, co powiedziałem – burknął i uśmiechnął się zadziornie. – Naprawdę wpadłeś mi w oko. Nie jestem taki zły, po prostu lubię brać sprawy w swoje ręce. Dosłownie – dodał i pomasował mi krocze kciukiem.

Kategoria: Erotyka, LGBT, Obyczajowe, Romans, Yaoi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X