[1812] Nowy blog: Prawo Krwi

Autor: LadyHill

Tytuł: Prawo Krwi

Status: Trwające


{kliknij, aby zobaczyć bloga}
Opis:   TO JEST ARIA. ARIA O MORDERCZYM BRZMIENIU, GDZIE SŁYCHAĆ STAL, ŚMIERĆ I KREW.

Świat Wampirów rządzi się własnymi prawami. Brutalniejszymi. Każdy z nas walczy o przetrwanie, ale są też tacy, którzy poświęcają samych siebie w imię większego dobra. Brzmi szlachetnie, tyle tylko, że wcale takie nie jest. Mogłam się o tym przekonać na własnej skórze, gdy zabiłam pierwszego w swoim życiu Opętańca. Gdy srebrny sztylet przebił serce potwora wszystko się zmieniło. Bezpowrotnie. Przeszłość cały czas daje o sobie znać, cały czas szepcze mi do ucha śmiertelne kołysanki. Wypomina moje grzechy. Uciszam je, starając się nie słuchać. Popadam w rutynę. Z czasem zapominam...
Jeden list ponownie przewraca moje życie do góry nogami. Wprowadza zamęt. Tyle tylko, że nie ma czasu by rozmyślać o własnej egzystencji i błędach przeszłości. O tym kim jestem. Wróg nie czeka, aż wygram z samą sobą. Wróg — atakuje.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X