[2529] Nowy post: Uchiha Sarada Diares


Adaline przedstawia rozdział trzeci

– Kiedyś też byłam z rodzicami na placu zabaw – zwierzyłam się, nie wiedząc dokładnie, dlaczego powiedziałam to chłopakowi. – To w zasadzie jedno z nielicznych wspomnień, gdzie jesteśmy razem. – Wpatrywałam się w uśmiechy dzieci, zastanawiając się, czy również kiedyś się tak uśmiechałam.
– Twoja mama była niesamowita – powiedział Shikadai, patrząc mi głęboko w oczy. – Jesteś bardzo do niej podobna – dodał, uśmiechnął się lekko i odwrócił wzrok. Parsknęłam zaskoczona, zakrywając usta dłonią.
– Muszę przyznać, że to najlepszy komplement, jaki usłyszałam w życiu. – Nie patrzyłam na niego, a wiatr zaczął się bawić końcówkami naszych włosów. – Shikadai, jesteś bardzo dobrym przyjacielem nie tylko dla Boruto, ale również dla mnie – wyznałam i spojrzałam w stronę czarnowłosego, który już na mnie patrzył.

Kategoria: Fanfiction/Naruto/Boruto/Manga&Anime

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X