[2659] Nowy post: Klątwa krwi

(Link do Wattpad'a)

leniwc_ przedstawia IV

"Świat, który dotychczas był mi drogi i niezaprzeczalnie bliski, okazał się tak naprawdę odległym, ponurym miejscem. I do dziś myślałam, że potrafię odróżnić dobro od zła, światło od mroku, miłość od nienawiści, ale w tej jednej, krótkiej chwili przekonałam się, że prawda ma inne oblicze.
Czułam jak pod ciężarem własnego ciała uginały mi się kolana, jak bezdech sprawił, że zamarłam, jak ciepło, które doskonale znałam i kochałam, przeistoczyło się w nieznośny, doskwierający chłód. Myślałam, że zapadnę się pod ziemię, że utkwię w tej szczelnej granicy między wolnością, a zamkniętą, zapadniętą pod gruzem klatką. Piekło wzywało me imię, domagając się mojego wstawiennictwa, mojej niewinnej, nieskalanej dotąd duszy, a ja chcąc nie chcąc musiałam odpowiedzieć na te wezwanie. I choć w kącikach mych oczu zdążyły się wezbrać słonawe odznaki własnej słabości, wciąż nieugięcie mknęłam przed siebie."

Blog dostępny także na Bloggerze!
↓↓ 
 

Kategoria: Dark, Dramat, Fantasy, Horror, Kryminalne, Młodzieżowe, Psychologiczne, Romans, Thiller

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X