[2712] Nowy post: Dziedzictwo Hope Meadowes-Black


Adaline przedstawia Rozdział 1 „Nowe twarze”

Nim się obejrzałam było po dziewiętnastej, więc zeszłam na dół. Stół był już przygotowany, a na samym środku siedziała Eva. Gdy zeszłam, zmrużyła oczy i wskazała na miejsce obok siebie. W pomieszczeniu panowała cisza. Usiadłam powoli, spoglądając na potrawy znajdujące się na stole. Dostrzegłam kornwalijski pasztet, który był ulubionym daniem mojej mamy. Oblizałam spierzchnięte wargi, próbując nie myśleć o tym.
–– Spóźniałaś się. –– Spojrzałam na kobietę i uniosłam brwi do góry.
–– Kilka minut –– uściśliłam, lekko zdenerwowana.
–– Mówiłam, że nie lubię spóźnień –– odpowiedziała i westchnęła. –– Nie tylko ty masz z tym problem –– dodała i kątem oka spojrzała na trzecie nakrycie, na które wcześniej nie zwróciłam uwagi.
–– Dla kogo jest to miejsce? –– zapytałam, siedząc sztywno.
–– Rosalie Malfoy. –– Słysząc to nazwisko zacisnęłam dłoń w pięść. –– Moja siostrzenica –– dodała, a ja otworzyłam szczerzej oczy ze zdziwienia.

Kategoria: Fanfiction, Harry Potter, Czasy Trójcy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X