[371] Recenzja: Platynowa zdobycz – Sophie Davis


„Wszystko zostało już wprawione w ruch.”, czyli kolejny tom Tajemnic.


Platynowa zdobycz to drugi tom z cyklu Tajemnice. Złotą dziewczynę, pierwszy tom, przeczytałam właściwie przypadkiem rok temu w bibliotece – zupełnie nie miałam jej w planach i potem już nie interesowałam się tą serią, ale niedawno wyszedł kolejny tom i stwierdziłam, że może warto dać jej szansę.

Czasami lepiej nie wiedzieć, co chowa przed nami mrok.
Raven i Asher są zdeterminowani, aby odnaleźć Lark. Jednak im więcej się dowiadują o jej zaginięciu, tym bardziej cała sprawa staje się dziwna. Każda odpowiedź rodzi tylko kolejne pytania.

Wskazówki, które Lark zostawiła w swoim dzienniku, nie są przypadkowe. Czy Raven zdoła rozwiązać zagadkę? Czy aby na pewno Asher jest bezinteresowny w swojej pomocy?

Raven musi poskładać wszystkie elementy układanki, zanim będzie za późno.


Jeśli nie czytaliście pierwszego tomu, to czytanie tej książki jest pozbawione sensu, ponieważ jest ona bezpośrednią kontynuacją swojej poprzedniczki. Głównym wątkiem tej książki jest odnalezienie dziewczyny – dziedziczki fortuny. Właściwie nic w tej części się nie wyjaśnia. Autorka chyba dopiero w trzeciej książce uchyli rąbka tajemnicy. Dlatego jestem trochę rozczarowana tym, że Platynowa zdobycz nie wnosi nic nowego. Po lekturze czuję niedosyt.


Strasznie irytowali mnie bohaterowie. Właściwie chyba żadnego nie polubiłam. Są naiwni i płytcy. Akcja toczy się jednostajnie, autorka stopniowo buduje napięcie. Sophie Davis zastosowała także kilka zwrotów akcji, dzięki czemu historia nie jest aż tak nudna. Jednak fabuła wydaje mi się strasznie rozwleczona, a to ten tom jest takim przerywnikiem w dotarciu do finału.


Platynowa zdobycz to młodzieżówka jak wiele innych. Mało wnosi do cyklu Tajemnice. Davis stworzyła nijakich bohaterów, ale za to całkiem dobrą zagadkę. Liczyłam na więcej emocji i akcji. Może ostatni tom zrehabilituje tę serię.



Ilość stron: 307
Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece

Za możliwość przeczytania tej książki dziękuję księgarni Tania książka ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X