[1197] Nowy post: Tajemnica Czasu


Avastra przedstawia Wpis 7 Lepszy Widok

 Właśnie umieściłam ostatnią pineskę na tablicy, jestem z siebie dumna. W końcu mam wszystko rozrysowane.
Bill: Cóż wygląda to całkiem nieźle, ale mam pewne obawy.
Eva: Czym się przejmujesz?
Bill: Wyobraź sobie, że wchodzi ktoś do ciebie do pokoju i widzi tę tablicę. Jak zareaguje?
Eva: Dlatego nie będę nikogo wpuszczać.
Bill: A jeśli to będzie nauczyciel?
Eva: To zakryje kocem czy coś...nie przejmuj się, jest dobrze.
Bill: Ta...Nie sądzisz, że powinnaś trochę odpocząć?
Eva: Jak to odpocząć?
Bill: Sama mówisz, że nie możesz sobie tego wszystkiego ułożyć. Może jak trochę od tego odejdziesz, to znajdziesz jakiś wyjście.
Eva: Nie mam na to czasu.
Bill: Słaba wymówka.

Kategoria: Fantasy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X