[2524] Nowy post: 'ALL THE SAME'


Perriele rebel  przedstawia ROZDZIAŁ 20. 'JAK MOGŁAŚ TAK DAĆ WKRĘCIĆ SIĘ?'

- Wiesz...
- Nie, nic nie mów – przerwałam mu. - Masz jeszcze papierosa? - zapytałam, a on popatrzył na mnie w skupieniu i dopiero po chwili odpowiedział.
- Dla ciebie nie – odparł, jakby nigdy nic.
- Co? A to niby dlaczego? - oburzyłam się.
- Jeszcze pamiętam, że miałaś nie palić, bo lekarze ci zabronili. Nie rób ze mnie idioty.
- A od kiedy ty się tak o mnie martwisz?
- Jeśli nie zauważyłaś, to już od dłuższego czasu. - Zgasił peta na deskach tarasu. Mimo, że zaskoczyła mnie jego odpowiedź, nie skomentowałam tego.
- Dla twojej wiadomości, od tamtego czasu i tak palę, bo nie potrafię tego rzucić, więc jeden papieros w tę czy we wtę nie zrobi mi wielkiej różnicy.
- W takim razie niedługo to zmienimy – odpowiedział cicho.
- Co takiego? - Szeroko otworzyłam oczy.
- Nic. - Wzruszył ramionami. - Mówiłem do siebie.

Kategoria: Fanfiction, Louis Tomlinson, One Direction

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X