[2552] Nowy post: Istniejemy póki ktoś o nas pamięta: Meadowes and Black


Adaline przedstawia Rozdział 41 „Zacznijmy od nowa”

Mieszkałam w Stanach Zjednoczonych od szesnastu lat razem z Hope Carter, moją córką. Nie mam pojęcia jak tutaj trafiłam i czy żyłam tu wcześniej, ale dość szybko zaaklimatyzowałam się w nowym miejscu. Prawdą jest to, że straciłam pamięć. Szesnaście lat temu obudziłam się w Szpitalu pod Patronem byłej Przewodniczącej, Serafiny Picquery. Lekarz powiedział mi, że jakiś czarodziej znalazł mnie nieprzytomną i od razu zabrał do szpitala. Gdy się obudziłam, okazało się, że nie pamiętałam mojego dwudziestoletniego życia, a doktor kazał nie tracić mi nadziei. Dodał, że czasem towarzystwo osób, z którymi spędzałam dużo czasu może pomóc, ale nigdy nie udało mi się odnaleźć przyjaciół ani rodziny. Jedyne osoby, które udało mi się odnaleźć o nazwisku Carter to mugole, którzy już dawno nie żyli.

Kategoria: Fanfiction/Harry Potter/Czasy Huncwotów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X