[2564] Nowy post: 'ALL THE SAME'


Perriele rebel  przedstawia ROZDZIAŁ 22. 'NIE WOLNO PŁAKAĆ MI'

Przeszłam do głównego pomieszczenia w domu, gdzie zobaczyłam, że siedzi już na sofie, bardzo mocno zapatrzony w okno przed sobą.
- Nie wiedziałem, że stąd jest taki piękny widok. - Rozmarzył się, a ja przewróciłam oczami.
- U ciebie po pijaku ujawnia się jakaś dziwna wrażliwość czy coś po drodze pieprznęło cię w łeb? - zapytałam, zakładając ręce na piersi.
Spojrzał na mnie spod oka, wyglądał na obrażonego i nawet nie odpowiedział, tylko pociągnął z butelki kolejnego łyka alkoholu i dalej patrzył się przed siebie.
- Możesz wyjaśnić mi, co robisz u mnie? - zadałam kolejne pytanie, nie odpowiedział. - Halo! Mówi się coś. - Podeszłam bliżej niego i szturchnęłam go w ramię, ale on pozostawał niewzruszony.
- Przenocujesz mnie, co? - zapytał po chwili milczenia, a ja otworzyłam szerzej oczy.

Kategoria: Fanfiction, Louis Tomlinson, One Direction

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X