[072] Recenzja: Wundermistrz. Powołanie Morrigan Crow – Jessica Townsend


"Jestem Wundermistrzem!", czyli kandydat do najlepszych książek 2019 roku.


Wundermistrz to moje pierwsze spotkanie z Jessicą Townsend. Nie czytałam pierwszej części z cyklu Nevermoor, dlatego nie będę tutaj porównywała obu książek. Zapoznałam się z recenzjami poprzedniej części, więc nie miałam jakiegoś wielkiego problemu w zrozumieniu wątków w Wundermistrzu, jednak myślę, że lepiej zacząć czytać od pierwszej części.

Morrigan na dobre zadomowiła się w Nevermoor. Zostaje wybrana pośród tysięcy dzieci i staje Wundermistrzem. Dziewczynka nareszcie czuję kimś ważnym i potrzebnym. Teraz jej życie jest idealne – ma przyjaciół, należy do Towarzystwa Wunderowego, ale czy ta bajka będzie trwała wiecznie? Wkrótce członkowie Towarzystwa Wunderowego zaczynają znikać, a znajomi obrażają się na Morrigan. Wkrótce pojawiają się kolejne problemy.


Lubicie Harry'ego Pottera? Ja uwielbiam. Jeśli wy też to pokochacie serię Jessici Townsend. Jestem oczarowana klimatem tej książki i jak najszybciej muszę nadrobić pierwszą część. Akcja rozkręca się dosyć szybko i na pewno nie będziecie się nudzić. Autorka nie zwalnia tempa nawet na moment. Co tutaj się dzieje!


Historia jest przemyślana w każdym nawet najmniejszym aspekcie. Z każdą stroną dostajemy coraz więcej tajemnic. Bohaterowie są autentyczni, nieprzerysowani. Duet Morrigan & Jupiter uwielbiam! Szczególną sympatią obdarzyłam także anioła Izrafela, który jest postacią dość tajemniczą i intrygującą. 

Wundermistrz. Powołanie Morrigan Crow to jedna z lepszych książek, które ostatnio czytałam. Trzyma w napięciu do ostatniej strony, nie pozwalając oderwać się choćby na sekundę. Dużo dialogów, ciekawe opisy – to sprawia, że książkę czyta się szybko i czytelnik się nie nudzi. 

Rysunki Jamesa Madsena są śliczne i idealnie pasują do rozdziałów. 


 Książka przeznaczona jest dla młodzieży, ale osoby starsze także się nie zawiodą. Pełna magii i tajemnic historia wciągnie Cię od pierwszych stron. Czekam na więcej!

Ilość stron: 464
Wydawnictwo: Media Rodzina 


Za możliwość przeczytania tej książki dziękuję wydawnictwu Media Rodzina ;)



Zajrzycie na mój profil na Instagramie, a także na Instagram Media Rodzina


Drugi tom ekscytującego cyklu Nevermoor. Morrigan Crow umknęła klątwie i znalazła nowy dom w fantastycznym mieście Nevermoor. Odkryła również, że posiada pewien osobliwy i magiczny dar. Czy ten wyjątkowy talent okaże się jej błogosławieństwem, czy to po prostu kolejne przekleństwo?
Choć teraz Morrigan i jej przyjaciel Hawthorne są dumnymi członkami Towarzystwa Wunderowego, życie dziewczyny jest dalekie od ideału. Członkowie Towarzystwa zaczynają znikać, a ktoś próbuje zwrócić nowych przyjaciół Morrigan przeciwko niej. Czy bohaterka potrafi udowodnić, że to miejsce słusznie jej się należy? Czy poradzi sobie z zagrożeniami i odzyska przyjaciół?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X