[2650] Nowy post: Szczypta magii


Natalia Iubaris, Iara Majere przedstawia Rozdział XXIV. Druga twarz

- Byłoby miło, gdybyś tak otwarcie nie groził mi śmiercią za brak współpracy. Dżentelmen zaprosiłby mnie na kawę, pochwalił mój wygląd, a dopiero potem... - Pisnęła, kiedy w ścianę, tuż obok jej głowy wbił się ostry sztylet. Przełknęła ślinę. Zatem koniec żartów. - Czego chcesz, łowco?
- Zacznijmy od tego, że opowiesz mi o miejscu, skąd pochodzisz. Miejscu, gdzie ukrywa się reszta takich jak ty.
Nie zwróciła uwagi na głośny trzask pękającego szkła. Nawet nie spostrzegła, że właśnie stłukła się filiżanka, którą wypuściła z dłoni. Krew odpłynęła jej z twarzy, a serce gwałtownie przyspieszyło, w innej sytuacji pewnie uznałaby to za zabawne, że jego rytm zaczął przypominać S.O.S. Jak mogła sądzić, że on porzuci ten temat? Że zapomni o tym, co usłyszał? Zamknęła oczy i wzięła głęboki oddech.
- Chcesz zapolować na moją rodzinę.
- Możemy i tak to nazwać. A teraz mów. Gdzie jest to miasto?

Kategoria: Fantastyka, Fantasy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X