[2739] Nowy post: 'ALL THE SAME'


Perriele rebel  przedstawia ROZDZIAŁ 30. 'I TAK BĘDĘ Z TOBĄ'

- Spodobają jej się? - zapytał, jakby naprawdę potrzebował opinii.
- Dla Cindy?
- Nie – odpowiedział ciszej, a ja wiedziałem już, że kupuje je dla tej samej osoby, co ja.
- Przecież wiesz, że lubiła wszystkie kwiaty- przypomniałem mu. - To już twoja decyzja.
- Racja. - Pokiwał głową. - Jak pani skończy, to ja poproszę mały bukiet tych kwiatów – zwrócił się do ekspedientki, a ona przytaknęła.
W czasie, gdy kwiaty były przygotowywane, ja rozejrzałem się po kwiaciarni. Wspomnienia z przed ponad roku powróciły. Wszystkie te razy, gdy tu z nią przychodziłem, to był dla niej raj. Sam widok kwiatów powodował u niej uśmiech. Zawsze kupowałem pełno lilii, róż, tulipanów i innych kwiatów dla niej. W końcu zgodziłem się też, by zajęła się naszym ogrodem. Tak bardzo chciałbym, aby te czasy wróciły, abym mógł jeszcze choć raz ujrzeć ją tak roześmianą. Teraz pozostały mi tylko wspomnienia.

Kategoria: Fanfiction, Louis Tomlinson, One Direction

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Mrs Black | WS X X X